Πως ένα τροχαίο ατύχημα μου άλλαξε τη ζωή και όσα έμαθα έκτοτε για την αναπηρία
Ο Δημήτρης Αντωνίου είναι ακτιβιστής σε θέματα πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων και αναπηρίας. Κάνει σχετικές ομιλίες-δράσεις σε σχολεία τα τελευταία 10 χρόνια. Βασικό εργαλείο είναι ο βιωματικός λόγος και μέσα από προσωπικές ιστορίες και τη διαδρομή του, ξεδιπλώνονται ποικίλα εκπαιδευτικά μηνύματα.
Σύντομη περιγραφή
Ο Δημήτρης Αντωνίου αναφέρει το τι συνέβη και βρίσκεται σε αναπηρικό αμαξίδιο και όλα όσα μπορεί καθένας μας να κάνει για να μειώσουμε τα τροχαία ατυχήματα. Στη συνέχεια θα μιλήσει για την αναπηρία μου, τι εμπόδια αντιμετωπίζει και πως αυτά μπορούν να ξεπεραστούν.
----------
Βιογραφικό
Ο Δημήτρης Αντωνίου γεννήθηκε το 1990. Σπούδασε στο τμήμα φυσικής του Α.Π.Θ, συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στην οικονομική επιστήμη στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και εργάζεται στο τμήμα Μάρκετινγκ της Hellas Direct
Συμμετέχει με μεγάλη θέρμη σε κοινωνικές εκδηλώσεις για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας στη χώρα μας. Τελευταία πολυετή του προσπάθεια είναι η έμπνευση και συγγραφή του κόμικς «Λέμε STOP στην οδική ανασφάλεια» το οποία διανέμεται δωρεάν στα σχολεία που επισκέπτεται για εθελοντικές δράσεις με θέμα την κυκλοφοριακή αγωγή
Επίσης, έχει γράψει δύο συλλογές διηγημάτων με τίτλο «Έτσι είναι η ζωή» και «Ας είναι όνειρο αυτό», ένα μυθιστόρημα με τίτλο «Ένας καλύτερος άνθρωπος» και ένα αυτοβιογραφικό βιβλίο με τίτλο ‘’Η τέχνη της αισιοδοξίας’’ . Ακόμη, έγραψε το σενάριο, σκηνοθέτησε και συμμετείχε ως ηθοποιός στην θεατρική παράσταση ‘’Στα καλά του καθισμένου’’. Το πιο πρόσφατο συγγραφικό του εγχείρημα είναι ένα παιδικό βιβλίο με θέμα την αισιοδοξία, που έχει τον τίτλο ‘’Ο Τζίμης και ο Τζίνης, σε περιπέτειες αισιοδοξίας’’ και κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μολύβι.
Ο Δημήτρης Αντωνίου είναι ακτιβιστής σε θέματα πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων και αναπηρίας. Κάνει σχετικές ομιλίες-δράσεις σε σχολεία τα τελευταία 10 χρόνια
Ευαισθητοποίηση μαθητών σε θέματα αναπηρίας: Θεωρητικές, διδακτικές προσεγγίσεις και καλές πρακτικές για την καθημερινότητα. Βασικοί πυλώνες ποιότητας στην ειδική αγωγή
Αφισα 8ou IDFD 2025